Opleiding: Assertieve en Authentieke Communicatie

 

Laat jouw medewerkers je bedrijfswaarden uitstralen en bekom krachtige relaties met klanten via Fjalk's opleiding in assertieve en authentieke communicatie

Onze opleiding in assertiviteit en authentieke communicatie ondernemen hanteert een doelgerichte, strategische aanpak die jouw organisatie bijzonder aantrekkelijk maakt voor de juiste klanten en langdurige groei zal stimuleren. Deze opleiding behandelt langs de ene kant theoretische topics, maar zorgt ook voor een concreet en persoonlijk actieplan dat iedere deelnemer meteen in de praktijk kan toepassen.

Waarom is onze opleiding in assertiviteit en authentieke communicatie belangrijk voor jouw organisatie?

In elke organisatie zullen medewerkers op regelmatige basis boodschappen moeten brengen die niet aansluiten bij het verwachtingspatroon van klanten. Hier valt niet onderuit te komen. Niemand doet dit graag en dit op een foute manier doen kan zorgen voor ergernis bij klanten.

 

Al te dikwijls stellen mensen dit soort boodschappen uit vanwege de angst voor de reacties, of worden deze boodschappen op een minder impactvolle wijze gebracht, waardoor discussies, misverstanden en klachten ontstaan.

 

Dit heeft als gevolg dat relaties met klanten kunnen verzuren, wat mogelijk leidt dit tot negatieve publiciteit. En dit is niet het resultaat dat je als authentiek bedrijf wenst te bekomen.

Onze opleiding in assertiviteit en authentieke communicatie ondernemen hanteert een doelgerichte, strategische aanpak die jouw organisatie bijzonder aantrekkelijk maakt voor de juiste klanten en langdurige groei zal stimuleren.

Hoe biedt Fjalk’s opleiding in assertiviteit en authentieke communicatie de oplossing?

Dit professioneel en correct aanpakken, echter, zal klanten duidelijkheid bieden en wordt geapprecieerd. Deze boodschappen op de juiste manier overbrengen, vraagt echter bijzondere competenties.

 

Fjalk heeft om deze reden een unieke opleiding in assertiviteit en authentieke communicatie uitgewerkt die jouw medewerkers leert deze competenties te ontwikkelen. Tijdens deze opleiding in assertiviteit leren deelnemers authentiek handelen, en authentiek handelen geeft zelfvertrouwen!

WAAROM IS ONZE OPLEIDING IN ASSERTIVITEIT EN AUTHENTIEKE COMMUNICATIE BELANGRIJK VOOR JOUW ORGANISATIE?

Wat leren deelnemers concreet tijdens deze opleiding in assertiviteit en authentieke communicatie

Tijdens de opleiding leren medewerkers oe duidelijk op te komen voor hun eigen belangen en deze van de organisatie. Ook wordt er in de opleiding gefocust in vaardigheden te ontwikkelen die helpen om boodschappen krachtig te doen overkomen en aanvaarden, alsook conflictsituaties te vermijden en daardoor te anticiperen op ontevreden klanten.

 

Verder zullen deelnemers na het afronden van deze opleiding in assertiviteit en authentieke communicatie geleerd hebben tijd te winnen voor henzelf en relaties met klanten versterken door authentiek te handelen vanuit bedrijfswaarden.

 

Na Fjalk’s opleiding van een halve dag hebben jouw medewerkers een concreet actieplan met tips die dadelijk in de praktijk toepasbaar zijn!

De Fjalk-kwaliteitsgarantie van onze opleidingen en workshops

Indien onze opleiding in assertiviteit en authentieke communicatie jouw verwachtingen niet ingevuld heeft, neemt Fjalk haar verantwoordelijkheid op en dien je niets te betalen.

 

Heb je interesse? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

ERVARINGEN
Ik kreeg de geweldige opportuniteit om Peter Van Welden, CEO van de start up company Fjalk, te leren kennen om bij hem mijn natuurlijk leiderschap te toetsen. Peter toonde een business gerichte aanpak en dit op een zeer menselijke manier gecombineerd met sterk ontwikkelde analytische vaardigheden. Peter is an sich ook een “out of the box” mot ...
Michèle George
Of ik geslaagd ben? Zeker weten! want je kan geen foute dingen doen of zeggen. Er zijn altijd sterke én te ontwikkelen punten.
Carla, Fiscadvies
Een belangrijk traject voor managers. Je staat stil bij jezelf en zet alles in het juiste perspectief.
Frederik, Istoir
Ik ben er alvast van overtuigd dat geen enkel assessment op zo’n korte tijd zo’n eerlijke en diepgaande feedback over iemand kan geven.
Eva, Biscuiterie Thijs
Bekijk alle ervaringen >
FJALK TALKS
Vaststellingen en vragen..

De antwoorden vanuit Authentiek Ondernemen!

Lees meer >
Getuigenis: Assessment met IJslandse paarden!.

Lees meer >
Nathalie Arteel van bedrijf Arteel.

Lees meer >
Vera Smets van bedrijf Fincover.

Lees meer >
Mieke Cassiers van bedrijf Chocola-Tuti.

Lees meer >
Bekijk onze talks >
Start je eigen duurzame verhaal

Benieuwd wat Fjalk voor jou en je onderneming kan doen? Laat het dan zeker aan ons weten.
Je krijgt binnen de 24 uur een antwoord.

Verstuur >